Så får vi Sveriges största Wellnessportal att växa - Adviser
Så får vi Sveriges största Wellnessportal att växa

Case

Så får vi Sveriges största Wellnessportal att växa

I början av maj 2023 startade vårt samarbete med Kurera. Advisers uppdrag blev att skapa en helhetslösning där vi tar ett helhetsgrepp kring Kureras annonsaffär.

Kurera är tidningen som brinner för fysisk och själslig hälsa. Det har de gjort sedan tidningen kom ut första gången, 1999. Idag ges tidningen ut fem gånger om året och når ut till över 80 000 läsare. Men Kurera är mer än så – här finns Sveriges första och största Wellnessportal.

 

Både tidningen och sajten rapporterar om de senaste nyheterna kring hälsa och wellness. Från intressanta artiklar om de senaste rönen till konkreta tips och recept. Alltid med fokus på att inspirera läsaren till ett gott och hälsosamt liv.

Om uppdraget

 

I början av maj 2023 startade vårt samarbete med Kurera. Advisers uppdrag blev att skapa en helhetslösning där vi tar ett helhetsgrepp kring Kureras annonsaffär:

 

  • Printannonser
  • Digitala kanaler
  • Events

Uppdraget passar oss på Adviser som handen i handsken. Kurera har redan en stark utgångspunkt – vårt mål är att vidareutveckla Kureras produkter och erbjudande. Det innebär bland annat att konkretisera erbjudandet för att bli ännu mer intressanta för den digitala kunden.

 

Att jobba med Adviser

 

“Genom ett gediget samarbete och fokus på relationsbyggande affär och försäljning kommer vi att lyfta Kureras annonsaffär till nästa nivå. Att vi dessutom får möjlighet att ta ett helhetsgrepp kring Kureras eventaffär, känns särskilt spännande. För oss på Adviser är det bara fantasin som sätter gränserna för vad vi kan göra för roliga saker tillsammans!”

 

Kort fakta om Kurera

Befinner sig

Stockholm

Kanaler

Digitala och Print

I början av maj 2023 startade vårt samarbete med Kurera. Advisers uppdrag blev att skapa en helhetslösning där vi tar ett helhetsgrepp kring Kureras annonsaffär.

Kurera är tidningen som brinner för fysisk och själslig hälsa. Det har de gjort sedan tidningen kom ut första gången, 1999. Idag ges tidningen ut fem gånger om året och når ut till över 80 000 läsare. Men Kurera är mer än så – här finns Sveriges första och största Wellnessportal.

 

Både tidningen och sajten rapporterar om de senaste nyheterna kring hälsa och wellness. Från intressanta artiklar om de senaste rönen till konkreta tips och recept. Alltid med fokus på att inspirera läsaren till ett gott och hälsosamt liv.

Kort fakta om Kurera

Befinner sig

Stockholm

Kanaler

Digitala och Print

Om uppdraget

 

I början av maj 2023 startade vårt samarbete med Kurera. Advisers uppdrag blev att skapa en helhetslösning där vi tar ett helhetsgrepp kring Kureras annonsaffär:

 

  • Printannonser
  • Digitala kanaler
  • Events

Uppdraget passar oss på Adviser som handen i handsken. Kurera har redan en stark utgångspunkt – vårt mål är att vidareutveckla Kureras produkter och erbjudande. Det innebär bland annat att konkretisera erbjudandet för att bli ännu mer intressanta för den digitala kunden.

 

Att jobba med Adviser

 

“Genom ett gediget samarbete och fokus på relationsbyggande affär och försäljning kommer vi att lyfta Kureras annonsaffär till nästa nivå. Att vi dessutom får möjlighet att ta ett helhetsgrepp kring Kureras eventaffär, känns särskilt spännande. För oss på Adviser är det bara fantasin som sätter gränserna för vad vi kan göra för roliga saker tillsammans!”

 

Se fler av våra kundcase

Vill du utveckla din affär?

Kontakta oss så berättar vi mer.

Genom att klicka på “Skicka” ger du samtycke till att vi sparar och använder dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.

Adviser Sales Nordic AB

Adviser är en del av Another Media Group, en företagsgrupp med en gemensam vision att skapa möjligheter för människor, företag och varumärken att växa.